Alla inlägg den 9 april 2008

Av jaja - 9 april 2008 17:59


Idag ville man inget hellre än hem från jobbet och träna !! Men men jobba måste man ju göra !

Imorgon ska jag på ny arbetsintervjuv på HAGS i Aneby som gör lekställningar ex gunger - klätterställningar mm  får jag det jobbet så tar jag hellre det men men det få vi se imorgon ...


  RONJA OCH JAG
 

Jag är riktigt imponerad av denna tjej !
Kom hit igår som hon hade bott här i 3 år !

Ronja sov som en stock inatt
Ankorna är hon inte ett dugg intresserad av eller korna !

Hon går lös här på gården med mig - Ronja va me ut när jag skulle fodra djuren
och det gick hur bra som helst // och ankmaten var hon inte intresserad av heller ...

Idag tog vi ett kort pass kontaktövning med bollen i snöret som belöning

Hon gick jätte fint fritt följ - och så körde jag kort linförighet där kopplet fick släpa ,så lossade under gång så hon inget märkte,sen bröt jag när kontaken var som bäst med belöningsbollen ! Bollen droppar jag bakom Ronja så jag har henne i rätt possition hela tiden !! Jag kommer träna här hemma imorgon för jag tycker det är onödigt att ta in störningar i förtidigt skede ! Just nu är det viktigaste att hon ser upp till mig och att jag ska bli hennes idol och det viktigaste av allt


VI SKA HA SKITKUL TILLSAMMANS ATT TRÄNA HUND ÄR ETT TEAM ARBETA !!!


GUD VA JAG ÄLSKAR DETTA



HÄR KÖR VI FRITTFÖLJ
FRITTFÖLJ LINFÖRIGHET

Av jaja - 9 april 2008 17:26

( Bobbo ) Onja kom ska du få puffar !!!


Mmmm måste smaka på en banan - blä de va inte gott



TACK UNDERBARA STEFFI FÖR JAG FÅR LÅNA RONJA !


KAN INTE MED ORD BESKRIVA HUR LYCKLIG JAG ÄR !


RONJA ÄR HELT UNDERBAR !


IGÅR KUNDE JAG KNAPPT SOVA AV LYCKA OCH VETENSKAP AV ATT DET LÅG EN HUND BREVID MIG PÅ GOLVET

Av jaja - 9 april 2008 17:23

    Ha ha du kan inte ta oss
 

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards