Alla inlägg den 19 april 2008

Av jaja - 19 april 2008 16:33

Vår älskade och underbara Ronja


 



Bobbo kollar när grannen kör sin 4 hjuling


Imorgon ska vi till Eksjö och se när SM i Motorcross går


Av jaja - 19 april 2008 13:48


( syskon ) Andreas & Veronica !


Hittade bilden från när vi var på Gotland i somras hela familjen


Av jaja - 19 april 2008 10:06


This is the life !!!!


Va häftigt ,, hoppas man få se ngr snygga killar me !!


Kanske en tax kille tänk om malte och snoken är ute och går !!

Varför ut och spåra när man kan njuta i en Cab  



Av jaja - 19 april 2008 08:44


Hela veckan har vi tränat kontakt !


Ronja har en enorm fin kontakt och sökden själv hela tiden !

Igår la vi ut ett nytt spår fast på fält och som fick ligga 50 min med korv i spåret.. men hon förstår nte alls spår hon tog inte ens spåret ...


Så nästa vecka ska steffi och jag göra så att jag går ut spåret så får Ronja se se på och spåra efter som man gör med valpar så får vi se om hon får ngt intresse av det !

Vad det gäller lydnaden så måste vi träna fruktansvärt mkt på ing från korta ink ... Sitt stanna kvar kan hon och kommer gör hon men ingångarna gör hon perfekt 50 % och resten sätter hon sig snett på ....


Man får träna korta roliga intensiva pass med Ronja !

Målet är att starta en tävling i September men vi få se vad vi är då i vår träning ,, jag är inte intresserad av att skynda mig på med henne utan ta de lugnt !!


Som familjehund är Ronja den mest underbaraste hund som finns så oehört snäll och lugn så det finns inte ord !


På gården strosar hon runt och är så nöjd med livet som man bara kan bli ! Hon blir en toppen syrra till Jaja för hon är så snäll mot andra hundar vuxna som små !!!


Ronja är Bergas drottning


Idag ska vi ut och ta en runda med Cadillacen sen ikväll kanske det blir ut och bugga till Black Jack i Parkhallen


Nu är ishockey klar HV vann så nu kan alla män gå vidare i sina liv ( som jag brukar säga )  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards