Alla inlägg den 6 april 2008

Av jaja - 6 april 2008 20:33


Tack för alla lycko önskningar ni så underbara !!!


Jag ser verkligen fram emot att få börja träna min lånehund !!


Det kommer massor av bilder imorgon kväll ...

Detta blir en go mjukstart till förhoppningsvis min lilla snygg Jaja kommer !


Mitt hjärta verkligen brinner för henne och min nya start med


Talwegs Najja !


Av jaja - 6 april 2008 14:34





HAR DU SETT ENGLA?:

Engla är 150 centimeter lång, normal kroppsbyggnad, bruna ögon, långt brunt lockigt hår med mörkt hårband, glasögon med brun/vinröda bågar. Hon var iklädd grön halvlång vinterjacka med bröstfickor och valiga sidofickor, troligtvis svarta tygbyxor och svart/vita gympaskor.


Polisens Tipstelefon: 076-1052726




http://www.dt.se/brottsplats/article298705.ece



kopiera gärna och lägg in i din blogg bli en hjälpande hand

Av jaja - 6 april 2008 14:18


Tack tack snälla underbara Steffi !!I


dag va jag ute hos min träningskompis och tog en fika då bar det sig inte bättre än att jag får träna 1 av hennes hundar tillsvidare - men hon ska inte bo hos mig !!


Gud så underbart Jag blev så glad !!!


HÄR ÄR SNYGG TJEJEN


Vi kommer att inrikta oss på brukset - imorgon efter jobbet sätter vi igång


Vad kul detta ska bli Steffi ska träna sin hund Loka som är kanon duktig !


Och jag ska träna den här lilla pärlan !! Hoppas vi kan starta 1 tävling längre fram i spår


Imorgon börjar jag mitt nya jobb så bloggandet blir på kvällarna nästa vecka



Loka & Steffi !! Hua va hon fäller tjejen  


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards