Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Kort träning !!! Många bilder har uppdateras se mer

Av jaja - 9 april 2008 17:59


Idag ville man inget hellre än hem från jobbet och träna !! Men men jobba måste man ju göra !

Imorgon ska jag på ny arbetsintervjuv på HAGS i Aneby som gör lekställningar ex gunger - klätterställningar mm  får jag det jobbet så tar jag hellre det men men det få vi se imorgon ...


  RONJA OCH JAG
 

Jag är riktigt imponerad av denna tjej !
Kom hit igår som hon hade bott här i 3 år !

Ronja sov som en stock inatt
Ankorna är hon inte ett dugg intresserad av eller korna !

Hon går lös här på gården med mig - Ronja va me ut när jag skulle fodra djuren
och det gick hur bra som helst // och ankmaten var hon inte intresserad av heller ...

Idag tog vi ett kort pass kontaktövning med bollen i snöret som belöning

Hon gick jätte fint fritt följ - och så körde jag kort linförighet där kopplet fick släpa ,så lossade under gång så hon inget märkte,sen bröt jag när kontaken var som bäst med belöningsbollen ! Bollen droppar jag bakom Ronja så jag har henne i rätt possition hela tiden !! Jag kommer träna här hemma imorgon för jag tycker det är onödigt att ta in störningar i förtidigt skede ! Just nu är det viktigaste att hon ser upp till mig och att jag ska bli hennes idol och det viktigaste av allt


VI SKA HA SKITKUL TILLSAMMANS ATT TRÄNA HUND ÄR ETT TEAM ARBETA !!!


GUD VA JAG ÄLSKAR DETTA



HÄR KÖR VI FRITTFÖLJ
FRITTFÖLJ LINFÖRIGHET

 
 
Åse R G

Åse R G

9 april 2008 19:44

Vilken härlig hund!
Jag är ingen schäferfantast men hon är bra vacker i mitt tycke! Och verkar ha arbetslust i massor!
Lycka till!!!

http://www.rowanblossom.com

 
Karin

Karin

9 april 2008 20:10

Vilka fina bilder .... och vad duktiga ni är!!!!
Jag förstår att du är lycklig Helena, hon verkar ju helt underbar Onja *fniss*
Bobbo är ju för söt ......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Stephie

Stephie

9 april 2008 21:48

Det ser ju redan janonfint ut=) Jag känner i magtrackten att detta kommer att bli super.
Vi höres imon
KRam Stephie

http://www.paxe.se

 
Ingen bild

Sandra B

9 april 2008 21:53

Jättefina bilder!! Kul att det funkar så bra redan, hon verkar supermysig Ronja! :) Kram på er!

 
Ingen bild

malte o snoken

10 april 2008 09:58

då håller vi tummarna för det där andra jobbet! tjing!

 
Ingen bild

malte o snokis matte

10 april 2008 09:59

du ser jättelycklig ut!! va roligt!! ni är superfina tillsammans!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards