Alla inlägg den 11 april 2008

Av jaja - 11 april 2008 17:40


Tyvärr har jag inga foton från dagens träning ...Imorgon ska jag fota i spåret


Men idag har vi tränat kontakt och fot i olkia positioner !


Hon är fruktansvärt ljuvlig denna tjejatt träna med hon går konon bra vid min sida , med tanke på den korta tiden vi kännt varandra !


Vi har dockINTE börjat träna med störningar men det känns som det inte ska bli ngn större utmaning från Ronjas sida ....



Imorgon ska jag ut och lägga ett kortare spår !!


Hon har aldrig spårat vad jag vet !!!


JOBBET !!!!!!


Jag jobbar ju för bemaningsföretag vilket innebär att man kan va ena veckan på ett förtag och nästa på ett annat så nu har jag fått nytt arbete nästa vecka vilket jag är sååååå tacksam för


Ikväll ska vi äta kinatmat mmmm va gott

Av jaja - 11 april 2008 17:36


Det är inte bara jag som är totalt såld i Ronja !!


Vi älskar henne så fruktansvärt mkt 


Idag va bobbo och gick med henne på gården i koppel och hon anpassade sig direkt och lunkade på som hon vore 100 år fast hon hade kunnat bara springa iväg ...


Tack igen Steffi Veronica är totalt såld i Ronja



Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards