Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Jaaaaaaaa lånehund

Av jaja - 6 april 2008 14:18


Tack tack snälla underbara Steffi !!I


dag va jag ute hos min träningskompis och tog en fika då bar det sig inte bättre än att jag får träna 1 av hennes hundar tillsvidare - men hon ska inte bo hos mig !!


Gud så underbart Jag blev så glad !!!


HÄR ÄR SNYGG TJEJEN


Vi kommer att inrikta oss på brukset - imorgon efter jobbet sätter vi igång


Vad kul detta ska bli Steffi ska träna sin hund Loka som är kanon duktig !


Och jag ska träna den här lilla pärlan !! Hoppas vi kan starta 1 tävling längre fram i spår


Imorgon börjar jag mitt nya jobb så bloggandet blir på kvällarna nästa vecka



Loka & Steffi !! Hua va hon fäller tjejen  


 

 
 
Stephie & Ronja

Stephie & Ronja

6 april 2008 14:34

Vi e superglada att du vill träna våran tokiga lilla Ronja. Jag tror att det här kommer att bli superbra. Ska bli så himla kul. Nu blir det träning för hela slanten.
Många kramar Stephie och Ronja
P.s Du är bäst och låt ingen säga något annat D.s

http://www.paxe.se

 
Ingen bild

Anette

6 april 2008 17:16

Hej Helena !
Vad kul för dig
Man kan undra vem det var som sjönk så lågt och skrev inslaget jag läste igår ? Sånt drabbar ju bara uppfödaren själv och aveln.
Har man inget bättre för sig,men visst är det trisst. Jag och många är jätte glada för din skull för vi vet hur duktig du är.Om du är intresserad av schäfervalp så får du mer än gärna höra av dig till mig! Mailar några bilder !

 
Sigge

Sigge

6 april 2008 18:44

Tack frö de uppmuntrande orden i min blogg.
Jag, matte och Paddis kämpar på med kattvalparna och just nu ser det ljust ut. De äter och Paddis pysslar med dom som om det var hennes egna. Men att människor sjunker så lågt att de gör sånt här är ofattbart!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

6 april 2008 20:08

Ååååhhh va´ skoj för dig!!!!!
Lycka till på nya jobbet imorgon och med hundträningen!!!
Kramen

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokis

6 april 2008 20:11

va roligt! först jobb o så en lånehund!!

 
Åse R G

Åse R G

7 april 2008 11:05

Undrar vad det var för idiot som skrivit inlägget tidigare. ...bra reklam för uppfödaren i fråga...

GRATTIS till lånehunden! Hon ser verkligen fin ut. Tror det kommer gå kanon!
Lessnar du på Schäfer så kan vi säkert hitta en Flat *ler*

KRAM Åse med Häxa, Demo & Yoda

http://www.rowanblossom.com

 
Sandra

Sandra

7 april 2008 21:37

(Försökte skriva i senaste inlägget men det ville inte fastna :( så jag provar här i stället, passar ju även hit) :)
Vad roligt och härligt att du fått en lånehund att träna med i väntan på lilla Jaja! Hon ser pigg och glad ut Ronja. Jättefin! Ska bli roligt att läsa om er!
Lycka till! :)
Kram Sandra, Sasha & Mini
p.s Känner igen bloggproblemet... Suuuck! d.s

http://www.sandrab.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards