Alla inlägg under mars 2008

Av jaja - 25 mars 2008 12:01


Nu har jag suttit 3 timmar och sökt olika jobb !


Jag har även ringt på ngr stycken !

Idag är det första dagen som arbetslös !


Så nu ska jag ner till Arbetsförmedlingen Phuuu så tråkigt och meninslöst


Idag kommer 24 på EFG få reda på vilka som ska sägas upp !


Antar sist in först ut få gå,, och min man har varit anställd 1 år så det står väl skrivet i stjärnorna !!


Ja ja nu ha han redan hittat nytt jobb .


Pgr av detta har vi skjutit fram resan till USA


Nu går Kajsa in i sista veckan ! På söndag OM det blir spår tävling i Borås så ska jag följa med Steffi dit ,,

och kanske kanske Jaja är född


Den som väntar få se vad det blir & om det blir ngr valpar


Imorgon ska jag på Fack möte i Tranås hela dagen

Av jaja - 24 mars 2008 10:06


Namnförslag på min apa






Av jaja - 24 mars 2008 09:09


Igår va wivi och jag inne i jönköping !

Å blev så sugen på en exotisk tallrik ,, mmm va gott de va !


Vi hade en riktig familjekväll med tända ljus och brasan tänd och en underbar go plock mat ...


Idag ska vi till Farmor och äta hennes underbara mat

Av jaja - 23 mars 2008 22:51


Uppdatering kommer imorgon !


Har bara njutit av en underbar familje kväll i Berga med tända ljus och massor av exotiska frukter


Och öppna spisen är tänd och det bara sprakar !



Hejdå

Helena - Veronica - Arne - Robin

Av jaja - 22 mars 2008 16:01


 Robin kollar in en traktor & Och voven ,hans älskade mjukis vovve glömde han helt bort när han fick se traktorn

En av medlemarna från Boppers sjöng en riktig rock låt

Tro du att jag kunde stå stilla ! Icke hä va de bugg svängar på fröken

Helena  

Här är min drömbil Buick 58 cab // kostar bara sisådär 1 milj - så lär väl bli en dröm

 

 

 

 

 

Av jaja - 22 mars 2008 08:32



Dettta är inte klokt !!!!!!

( fredag )

Nu kom strömmen tillbaka i Berga hela dalen slocknade klockan 16.15


Och nu kl 08.10 kom den tillbaka Va hände de blåste ju inte ens ???

( Lördag )

 Men det blev en riktig mysig fredag kväll framför öppna spisen - Och maten fixade sig endå tackvare vår oersättliga ved spis i köket 

Bilder kommer ikväll 


Som tur har vi el agregat så vi kan se på tv och ha ngr lampor tända !!

Näe nu ska vi te Elmia Wrooom

Av jaja - 21 mars 2008 15:00



Olala va sägs :


En av alla rätter som ja gjort idag i Berga


Klockan 17.00 serveras påsk buffen i Berga

då kommer det mer kort efter.


Idag går Andreas miste om den goa maten

Av jaja - 21 mars 2008 11:12


Vill önska alla som tävlar på påsksmällen i Norrköping lycka till


Hade inte vädret varit så dåligt hade man suttit där som publik !


Här kommer en lycko spark till Boel & Micko som tävlar Elit spår

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards