Alla inlägg den 17 mars 2008

Av jaja - 17 mars 2008 18:54


Idag har Robin lämnat blodprov för  utredning om Gluten

Han var så duktig aldrig han säger ett enda ord ,,detta var 3 gången han fick stick i fingret ....


Sen ska det skickas till Jönköping Ryhov där vi ska få komma då dom ska söva der han för att gå ner med slang och se tarmarna om dom har gett skada på hans mat ( nu hör det till vi har slutat att ge han gluetfri mat bara för man ska kunna göra den här undersökningen )


Det har gått bra inga smärtor i magen jag va rädd för att nu bli det väl skytte trafik in till Akuten igen // men det har slagit sigpå att han är lös i magen ,, men magen klarar detta ett tag men inte förlänge ...

Han är ju även Lactos intolerans som jag och veronica är

Av jaja - 17 mars 2008 18:45


Jag säger det igen och igen

Är detta klokt Vinter

Vem vill ha vinter nu

Mina tulpaner håller på att komma upp

Jag klättrar snart på väggarna när man inte kan träna hund

Men men man få ge sig till tåls inget annat och vem vet jag kanske få vänta ännu längre på valp

Idag har min tvättmaskin gått på högtryck och gör fortfarnade

Alla täcken mm som jag trodde i min vildaste fantasi att jag skulle kunna hänga ute för torkning ,så nu hänger det i köket och källaren är full med


phhhhuuuu nu vill jag bara komma gång och träna hund ja kanske inte just denna rasen fast dom är så mysiga

Av jaja - 17 mars 2008 16:28


EN SOCKERBAGARE SOM BOR I BERGA

HAN SMAKAR SMETEN MEST HELA DAGEN


Av jaja - 17 mars 2008 15:11


Detta är inte sant precis vitt ute !

Det bara vräker ner snö Robin läser saga för Wivi


Attans va de kliar eller är det ngt annat tro ?


Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards