Alla inlägg den 15 mars 2008

Av jaja - 15 mars 2008 15:16

  NU ÄR GÅTAN KLAR VEMS HÄSTAR SOM VARIT PÅ BESÖK  GRANNENS ALLA HÄSTAR VA PÅ RYMMEN IGEN  HADE DESSUTOM VARIT PÅ VÄG 32 OCH GÅTT  VILKEN TUR ATT INGEN BIL KOM  FÖR FY VA HEMSKT OM DET HADE BLIVIT EN KROCK

Av jaja - 15 mars 2008 09:02


Ja nu kan man verkligen undra vem som är den hemliga natt gästen ???


Att det är en häst är inget tvivel !


Men vems häst har varit här och gått inatt ?


Hov spår utanför ladugården, kan det vara grannens häst ?

Dom har 6 st och det händer ju ofta att deras djur är på fel sidan av gränsen !Dom har ju en hel del djur 200 mjölk kor hästar hundar katter ( fast nu har ju aldrig korna går på fel sida ) men första året vi bodde här rymde 6 hästar / förra året fick jag gå ut på vägen för kalvarna va på väg ut på 32


Deras eller en av deras hundar vet jag inte hur många ggr den har varit här på besök,, de tråkigt när man släpper ut hundar vind för våg och stänger dörren för att tro att dom alltid stannar där dom hör hemma ...Eftersom det är jakt hund så är jag så rädd att hon ska börja jaga mina ankor för dom är jag riktigt rädd om för dom är så tillgivna och strövar fritt här på vår gård och har aldrig lämnat grådsgränsen


Men som tur är så har vi så bra grannar så det är bara att säga till så tar dom tag i saken direkt !


Men kan det nu va deras häst som har varit på besök inatt med !

Ja ja jag får gå ner och fråga men klart dom sov ju som vi så det är ju inte lätt att veta om dom nu har hoppat över ...


Men det viktigaste är ju att allt får ett lyckligt slut så inga djur kommer till skada och det hade ju varit värre om man hade haft grannar man inte kunde talat med,men vi har kanon bra grannar !

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards