Alla inlägg den 12 mars 2008

Av jaja - 12 mars 2008 10:43

Den 20 Maj då styr kosan till Orlando Florida.. Där vi ska vara en vecka . Vi har hyrt bil så vi kommer åka till maimi övernatta en natt för sen åka tillbaka till Orlando //   Dag 2 drar vi vidare till Maimi så här är lite bilder vår resa som jag hittat på internet ner till Maimi Fort lauderdale
 Key west
  Maimi där vi stannar 1 natt för att åka tillbaka andra kustvägen tillbaka till Orlando   

Av jaja - 12 mars 2008 08:22

Titta va fin jag är !


Syrrans student mössa //

Ni kan aldrig gissa va jag ska förställa


Puss kalas i berga



Av jaja - 12 mars 2008 07:39


Igår var jag ju inne i Tranås och klippte mig hos Boel,,som har lilla Finess !


Man kan väl inte säga att det blev så varmt mottagande från den lilla huliganen,, satte mig ner på huk och trodde att jag skulle få en puss när hon kom rusande glatt fram ,,det blev ett nafs ja som alla valpar gör !


Jag förstår Boel nu när hon vissade sin arm och hand sist vi träffades jösses va bett,, hon är en riktig liten näbb gädda, men ack så himla mysig och go ....


Ja nu blev det inte mer än så för sen gick hon och la sig på sin filt och somnade !!


På dagarna är lilla Finess med matte till hennes hårsalong när husse jobbar !


Boel och jag är klubbkompisar // en superbra träningskompis kan jag lova !!!!

Här har den lilla huliganen somnat !!!

Finess hemma från jobbet,,,

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards