Alla inlägg den 11 mars 2008

Av jaja - 11 mars 2008 06:45

  Igår klockan 17.30  Min käraste man ska ut i skogen och röja med motorsågen

Av jaja - 11 mars 2008 06:12


Idag ska jag in till Tranås och klippa mig hos Boel som har lilla schäfervalpen Finnes


Då måste jag fota henne för hon är ju på salongen var dag med matte,medan husse jobbar ...


Sen ska jag bort till EFG och hälsa på en sväng // där säger upp mer manpower ,,så nu är det bara 1 kvar från manopwer som har sin sista vecka nu ....


Angående Kajsa dräktighet så kan jag inte säga så mkt eftersom jag inte vet än om det är ngr bebbar eller inte, hon är inte tjock om jag fattat det rätt.


Igår ringde jag Hags som tillverkar barn ställningar för lekparker runt om i världen,och dom ska ta massor nu så jag hoppas nu att det blir ngt där,men jag skulle återkomma idag .

Av jaja - 11 mars 2008 05:57


Vaknade tidigt flög upp ur sängen och bara kände

JAG MÅSTE HA KAFFE ....

Igår när Robin och jag var ute och gick och även hemma på gården ,så såg jag att det börjar knoppa för fullt !! hmm va det är bara mars

Bara inte allt slår ut förtidigt pgr av det varma luften,, fast våra tulpaner är i fullgång med ,,


tyvärr måste jag flytta dem så jag vet inte om det är nu man ska göra det eller vänta ,för man vill ju inte att dom ska då för mig,som alla andra växter


Sen i sommar ska jag få mitt efterlängtade växthus


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards