Alla inlägg den 18 mars 2008

Av jaja - 18 mars 2008 16:58

Så va det då sant !!


EFG SÄGER UPP YTTERLIGARE 21

FRÅN SIN EGEN PERSONAL

Efg
Av jaja - 18 mars 2008 14:33


Om du har varit inne och sett den nya Indexsidan så är det mkt som inte är klart ex länk sidan det kommer att göras !!!


Gå gärna in och tyck till så blir så glad

Av jaja - 18 mars 2008 14:30


Ja nu är det bara 2 veckor kvar till Kajsa ska föda sina valpar !

Men som sagt var om hon är dräktig vet jag inte !!!!




Av jaja - 18 mars 2008 12:27


EFG Ja nu har den sista manpower fått sluta på EFG

Senaste rapporten är att nu börjas de plockas från EFG anställda

Fy nu blir man riktigt nervös eftersom min man jobbar där !

Men jag har sagt till han att han ska gå tillbaka till sitt gamla yrke som väktare Även utb sig som hundförare

Själv har jag inget hittat än men söker för fullt !


är jätte sugen på att gå väktarutb i Göteborg men vill du gå vidare som hundförare

Efg
Av jaja - 18 mars 2008 10:05


NY UPPDATERING AV MIN HEMSIDA  KLAR  !!!!!

TYCK GÄRNA TILL SÅ BLIR JAG JÄTTE GLAD


ANLEDNING TILL ATT JAG VALT ATT HA FLASH SÅ MKT PÅ INDEX ÄR FÖR ATT DET ÄR DOM MERITERNA SOM VI EN GÅNG HAR GJORT TILLSAMMANS

HAN ÄR MIN STOLTHET I LIVET SOM MAN OXÅ HAR ALL RÄTT ATT VARA

MEN DÄR MED KAN ,MAN INTE BARA LEVA PÅ GAMLA MERITER

EFTERSOM JAG INTE HAR EN HUND ATT TÄVLA MED ELLER TRÄNA MED I DAX LÄGET SÅ HAR JAG VALT ATT LÄGGA UT HAN

EN DEL KAN TYCKA ATT MAN INTE HAR GÅTT VIDARE " MEN " DET HAR ABSOLUT INGET MED DET ATT GÖRA ,FÖR IDAG ÄR DET HANS GENER SOM GÅR VIDARE I LIVET

FLASH FINNS INTE MEN KOMMER ALLTID LEVA KVAR .

SÅ NU GÅR JAG I VÄNTANS TIDER PÅ EN NY HUND & VAD DET BLIR DET VET JAG INTE


I DAGSLÄGET HUR DET SER UT HOS TALWEGS ANNARS HAR JAG EN ANNAN KENNEL PÅ G

www.hagstromberga.com

Av jaja - 18 mars 2008 06:50


Nytagna kort kl 06.40

Tisdag morgon

Vintern är vacker ,, men varför nu när den inte fanns i december !

Men det är bara att finna sig i det inget mer med det

IGÅR SLOG ANTAL BEÖKARE PÅ MIN BLOGG !!!

ATTANS VA GLAD JAG BLEV  


Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards