Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av jaja - 19 augusti 2008 11:59


Den nya bloggen är klar !!!


Men kommer inte officellt ännu läggas ut


Men jag kan säga att den blev lite lte unik som jag fick en ide när jag var ute och kollade på en hemsida

Av jaja - 19 augusti 2008 10:21


Idag ska Wivi bobbo o jag in till tranås för att se om jag hittar någon träning dress och som jag även kommer att lämna in för tryck på ryggen o bröstet Dressen ska vara svart som är min älsklingsfärg sen kommer trycket att vara vitt.... men men sen är jag såååå kräsen och ska fundera o fundera !

I helgen går ju årets SM i stapel i Västerås ,,, så då vet jag precis vad jag ska köpa till Jaja ...... och Ronja mina 2 små berga troll  


Har vi tid ska vi hoppa in hos Boel och Ola som har en valp från Wilses kennel  

Av jaja - 19 augusti 2008 09:10


Hemsidan är i full gång att göras om indexsidan är så gott som klar men nu jobbar vi förbryllt på Jajas sida ,vad det gäller bloggen så funderar jag så jag håller på att bli tokig ! !


Helst skulle jag vilja ha en enskild träning o tävlingsblogg för Jaja o Ronja en blogg där man redigera o klippa i bilder ,,fast jag trivs oehört mkt med denna blogg för den är så enkel vilket passar mig .....


Många som går in på min blogg kanske inte vet att det finns en hemsida att besöka

www.hagstromberga.com  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards