Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av jaja - 7 augusti 2008 11:27


Varje dag kommer jag att ge dig mitt middagstips !!!

Eftersom jag älskar att laga mat


Dagens rätt

Panerad spätta på vitkålsbädd

Dillsås och Potatis

Av jaja - 7 augusti 2008 08:52


Igår fick Ronja gå ett högre spår på förmiddagen ( klockrent )

Klockan 19.00 begav sig Ronja och jag hem till uppfödaren


Där Stephanie stod beredd för att gå igenom och se vad som har hänt sen vi träffades sist ....

Bara lov ord

Ronja och du kan gå hur långt som helst inga problem

Hon blev så imponerad av Ronjas ställande - apportering - Friaföljet ...


Så det är bara att kämpa på så får vi se om det blir ngn tävling senare i höst

Det bästa med Stephanie är att hon är ärlig och säger alla fel jag gör - kom ihåg att det är felen vi lär oss på ( tack )

Så min läxa är :

1.

Inte se Ronja i ögonen när hon kommer tillbaka med apporten vilket hon gör till 100% men jag måste alltid kolla / jag måste lära mig att lita på henne.

2.

Var mkt mkt snabbare i korrigeringar jag är på tok förlångsam

3.

Bollen som belöning vid ställande för att få det där lilla extra


Tack underbara Stephanie det är så fruktansvärt kul att träna ihop och ha en uppfödare som finns där som du gör .... Tack för alla goa skratt de är en tjej med leendet på läpparna ...


( Mina ord om Ronja )


Jag måste själv säga att jag är imponerad av henne som har kunnat ta till sig och lärt sig så oehört mkt på så kort tid sen vi satte igång vår träning från att ha varit sällskapshund


Ronja är det finaste som finns i hela världen

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards