Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av jaja - 10 augusti 2008 12:40

  Min pappa   Ronja   

Av jaja - 10 augusti 2008 10:56


Igår var barnen och jag i Kristianstad över dagen för att hälsa på min underbara pappa !Vädret var mer än kanon så vi gick på stan och Veronica fick mig till att köpa ett par byxor som jag ska ha när vi åket till USA


Som alla tjejer och kvinnor så är det ju alltid lika dant nä vi ska någonstanns Vi har inget att ta på oss,och när vi provar kläder så låter det - Ser jag inte tjock ut ?


men sen är ju jag oxå den som ska fundera så jäkla länge innan jag handlar ngt till mig själv,men igår lyckades dom övertala sin mamma att handla,så nu räcker det inför resan nu har jag en ny tröja o byxor .


Det blev en kanondag i skåne och när jag är där så får jag så fruktansvärt hemlängtan för hua va glad jag skulle bli om jag fick med min man på att flytta till Kristianstad men men det är som att besegra mount everest utan kondition OMÖJLIGT


MÄN

Jag sa till min man igår att han skulle köpa hem yoghurt,bröd och smör efter jobbet efterom vi var nere i skåne och då ville jag bara inte tänka på att handla hem till kyskåpet för en gång skull ...

Vad kom han hem med !


Inget smör

Inget bröd

Ingen Yoghurt

De ä fö goa

Bilder från den vackra staden Kristianstad - jag vet inte hur mkt foton jag tog

 

veronica

Idag

( nackdel med flera bilar )

Ja då skulle vi åka och titta på Stephanie och Driver (Ronjas pappa )som tävlar i Nässjö Fasiken då har jag glömt plånboken i Golfen som min man har till jobbet och kontanter det har jag aldrig hemma så nu sitter jag i Berga o inte kommer till Nässjö för forden måste tankas o kortet är i plånboken

skit meee

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards