Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Vilken dag !

Av jaja - 28 mars 2008 17:26


Jag vet inte om man får tala högt om detta ämne ?


Men ibland undrar jag bara hur mkt igentligen en kvinna kan hinna med på en dag ?


Började dagen med att kolla jobb !

Satt och ringde X antal samtal Ner till arbetsförmedlingen


Gjorde middag köttbullar o potatis !

Satte mig åter vid datorn och betalade alla räkningar Uschh


In till Nässjö för att lämna Veronica som åkte med tåget till Malmö


Hem och mata djuren och vattna dom !

Ja det känns som detta är bara en del av dagen !

Men att söka jobb är banne mig ett heltidsjobb ! ( Jobb finns men man måste vara aktiv annars får man inga )


Idag fick jag napp på 3 ställen , så på Måndag ska jag på intervjuv Tisdag ska min man iväg på sitt nya jobb !


2 April är det sista dagen på fackmötet som jag tycker är mkt intressenant och så nyttigt att gå på .

2 April då blir tant Helena ?? år

Och så hoppas vi att Jaja är född eller kanske föds på min födelsedag


Nu kan jag bara säga att det kommer kännas skönt med en Whiskey ikväll


Men först ska bobbo bada och diskmaskinen ska tömmas och tvätten ska upp !!!


Sen Sen

Skål på er

 
 
Karin

Karin

28 mars 2008 17:53

Skål på dig vännen !!! *klirr*
Jag önskar dig Lycka Till i ditt jobbsökande, jag tror bestämt att det finns jobb om man bara vill ha ........

Hoppas du får en skön kväll nu ..... vi hörs!!
Kramen

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas med matte

29 mars 2008 14:25

Oj va du står i!! Men det är heltidsjobb o söka jobb som du sa.
Malte o snokas e helt slut efter att passat barn o så är också deras matte. Det skreks o gräts o vi fann en ny beundran för alla mödrar som ej dänger sina barn i väggen. Vi ligger nu i soffan o dricker te o tar igen oss o känner oss rätt sjåpiga att vi inte hade mer ork.
Imorgon bär det av till skåne för att kolla hus o vi längtar så det känns som ett äventyr!
nosbuffar o varma tassar till er!

 
Ingen bild

Helena

29 mars 2008 14:38

Min förra dator har pajat ! Så nu tar det ett tag innan jag kan uppdatera igen ! Allt har ju försvunnit !
Helena Hagström

 
Ingen bild

Helena hagström

30 mars 2008 12:24

JAG KAN FORTFARANDE INTE UPPDATERA PGR AV INLOGGNING ÄR BORTA

HELENA HAGSTRÖM
JAG FÅR PANIK SNART // ÄR DET NGN SOM VET HUR MAN GÅR TILL VÄGA ???

 
Ingen bild

helena hagström

30 mars 2008 19:34

Kan fortfarande inte uppdatera varken hemsida eller blogg
helena hagström

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards