Alla inlägg under februari 2008

Av jaja - 5 februari 2008 08:45

Ny vecka och ny dag och ny arbetsvecka !!!Så var man tillbaka på jobbet efter 1 vecka hemma !Ja de kändes riktigt gött ,,, Inget nytt har hänt precis !!!Kvälls vecka på jobbet, körde 159 skåp igår vilket är kanon bra !


HUNDAR :


Min klubbkompis har fått hem sin lilla tikvalp som är en kusin till Jaja ,hon är från Wilses Kennel så jag önskar Boel & Ola lycka till ,,som för övrigt har Wixa som kom 4 på Rapport SM 06


ska åka och se henne ngn dag tänkte jag ... Det var mkt motor i den lilla tjejen ,, dom andra hundarna har inte riktigt acepterat henne än,,men det kommer

Av jaja - 1 februari 2008 07:08

Min favorit kalv Robin älskar att åka traktor

Av jaja - 1 februari 2008 06:52

Idag ska Robin o jag in till Tranås o hälsa på Veronica sen går vi en runda på stan !!

Imorgon kväll ska jag äta kinamat som jag bara älskar min man ska på fest med hela securitas i nässjö denna gång hade jag ingen lust att följa med för det gänget består av 99% män som pratar bevakning ronder passgång mm


Att stormen drog över inatt kan väl ingen undvikit att höra !

Peppar peppar ta i trä så klarade vi oss från strömlöshet ,annars räcker det nästan att hosta här så går strömmen för det är inget ovanligt här på landet i berga .


Nu kan man vara helt lung när äntligen Kajsa o Allex har parat sig ,, så nu återstår det bara att se om hon har blivit dräktig först o främst ...


1 Februari jösses va tiden går fort ! Snart fyller Robin 2 år & då är det dessutom 2 år sen jag slutade röka ....  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards