Alla inlägg den 19 februari 2008

Av jaja - 19 februari 2008 19:57

 Hörde att Snoken & Malte pratar om oss ankor i Berga ! Så de ä väl bäst att göra sig snygg !!!
 

Av jaja - 19 februari 2008 18:23

Jaha så va snart denna dagen slut !!!


Vad har man gjort idag ??


Tvättat ! hmmm ett måste ...


Sökt massor av jobb !!!!

'

Varit inne i Tranås på möte hos manpower mkt givande tycker jag ...


Handlat !!!! kylskåpet var mer eller mindre tommt ...


Lagat middag ...


Matat djuren och gosat med ankorna en stund ...


Hämtat Robin på dagis och lekt en stund


Imorgon ska jag sätta mig och ringa runt på olika företag !!!


Imorgon tillverkas vår nya bil som vi beställde förra året !


En Golf Variant Comf - disel Volvon drar på tok förmkt bensin och eftersom vi är i behov av 2 bilar så blir det billigare att köra diselbilen till jobbet för min man .



Detta är inte vetigt !



Igår var 5 inbrottsförsöker på swedbank i Aneby på 5 månader !


För en tid sen rånades banken , och då hade jag sådan tur så när jag kom hem ringde sonen och sa att det hade varit rån på banken i Aneby och bara stunden innan hade jag varit där med Robin ...


Uschh jag lider verkligen med bank peronal som blir utasatta för detta för nu verkar det som dom rånar alla banker runt om .

Av jaja - 19 februari 2008 10:22

Imorgon blir det 3 veckor sen kajsa och allex friade till varandra så hoppas hoppas att det blir ngr puppisar !!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards