Alla inlägg den 17 februari 2008

Av jaja - 17 februari 2008 14:26

Idag ska jag hem till Jill min andra arbetskamrat på smink och hårvård party. så det blir mer skriva ikväll .... Ha de nu så gott !! Undra hur det gick melodifetsivalen igår ????  

Av jaja - 17 februari 2008 14:12

Godmorgon ,,, ja nu ha fröken hagström kommit på benen igen efter en kväll i Tranås med efg gänget !!!!


Vilken fantastisk rolig kväll och natt det blev !!


Förfest hos Eva kanonkul ,, sen drog vi till Barbar lika trevligt där mkt folk och 2 drinkar min favvis GETING ,,, kvart över tolv så trasksade vi alla glada och sjöng vidare till Strandbaren,, och vem var inte där jo Veronica o Andreas attans vilken kul kväll ,,,,


sen har vi det där Alltid när jag ha druckit så måste jag ha mat mat mat ,,, så då blev de pizzeria där vi traskade in o skulle äta innan vi kunde fara hem till Berga

( stackars min taxi kille )




men han tyckte nog att jag sjöng lite vackert i bilen för jag blir ju knappast tyst utan bjuder glatt på min vackra stämma ....hemma i säng klockan 03.00


Eva min underbara arbetskamrat

Josefin som jag har döpt till Soffan som nu alla kallar henne för . Min underbara arbetskamrat

Son - mor - dotter

Mamma lite lullig och rund


Efg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards