Alla inlägg den 14 februari 2008

Av jaja - 14 februari 2008 12:58


Dax att åka till jobbet en sista gång !!

25 st får lämna EFG


På söndag visas Wallander film på 4 kanal där ser ni deras kontorsmöbler som gjort på EFG den avd som jag är på


NU SKULLE MAN HAFT EN LITEN JAJA Oj oj oj va jag längtar


Nu hoppas jag innerligt att jag får det jobb jag har sökt,, Det är bara att söka och vara aktiv jag lär inte ligga på sovlocket,, för visst mår man bäst av att ha ett jobb .....


Ska in och köpa en ny telefon med nr presentatör för äntligen har vi fått igång vår hemtelefon som bara ha sprakat sen vi kopplade in bredband,, å ni vet ju hu snabba telia är på att fixa allt .... men nu ska det fungera


HA DE GÖTT SÅ HÖRS VI IMORGON !!!!!

Efg
Av jaja - 14 februari 2008 12:51

Sista kvällen på EFG

Eftersom min man och jag går i motsatts skift så har jag gjort detta till han och Robin när dom kommer hem ....

Imorgon ska vi äta ngt riktigt gott ....

Av jaja - 14 februari 2008 08:35



IDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG

HA NU EN FIN DAG ALLA LÄSARE DÄR UTE !



Inatt när jag kom hem från jobbet låg det

3 stora röda rosor på kudden och ett underbart vackert kort,där det stod skrivet

Du finns i våra hjärtan

Och en ett stort godis hjärta ,och sen t'ända ljus i sovrummet ...


Tack min underbara man

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards