Alla inlägg den 24 februari 2008

Av jaja - 24 februari 2008 11:25



En Kram till dom 2 taxi bröderna


Snoken & Malte



Det är så kul att följa dom dagligen på deras blogg !

Av jaja - 24 februari 2008 11:07

Igår när katten Grålle kom in så får hon alltid grädde som jag ger på vintern för hullet.


När jag sen öppnade dörren där vi förvarar katt och hundmaten , vad tro du jag så då som hastigast sprang förbi ???


EN MUS !!!!!


Jag ropade på Grålle som jag i min vildaste fantasi trodde ett kort ögonblick skulle komma lika snabbt som en hund, men icke Grålle hade tagit plats på mattan som hon låg och rullade sig på och bara njöt !!!


Inte hade hon tid med att jaga ngr möss nu inte när hon visste att grädde står på tur .


Ja det blev husse som fick ta i tur med detta lilla djur !

Ja, nu stängde jag inte in husse där om du tro det,


utan ner i källaren för att hitta en bur, så idag när det så va dax för att ge Grålle sin mat vad fanns i buren då ?


Jo, 2 små söta möss,, jo du läste rätt,för jag tycker möss är söta MEN inget jag vill ha inomhus !!!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards