Alla inlägg den 11 februari 2008

Av jaja - 11 februari 2008 10:01

Om du såg Wellanderfilmen som gick igår kväll så ALLA deras kontor skåp och skrivbord som vi gör på EFG !


Häftigt att se de på TV våra möbler som vi gör på mitt jobb EFG - Tranås ...


Ny vecka ny arbetsvecka ,,, men nu får man vara glad för var dag man har ett jobb att gå till Manpawor ska säga upp 25 av 30 så jag antar att jag ryker eftersom jag inte varit så länge ,, snart 1 år !!


Usch det kommer att känner fruktansvärt tugnt ,när jag trivs så oehört bra med jobbet och arbetskamraterna på EFG ....

Ska på möte snart uppe på manpowers kontor i tranås !!!!

Hjärtat bultar fruktansvärt mkt !!! FÖR VEM VILL GÅ ARBETSLÖS I DESSA TIDER ????


INTE JAG !!!!!


..................................................
.............................


Så va det klart !!!!"


Nu är det bara att se framåt för mitt liv kan inte bara sluta pgr av att man blev arbetslös pgr arbetsbrist ...

Nej nej man måste se va man har lärt sig och alla underbara arbetskamrater man har fått lära känna under tiden på EFG ! Men jag har jobb denna veckan o har man tur så hinner det vända innan min anställning går ut ..


Att EFG har sagt upp många beror på dålig orderingång som i sin tur beror på börsen och som leder till att Manpower bemanningsföretaget måste varsla 25 st !!

Men nu är det över så nu är det bara att se framåt för jobb finns det ! Men det blir ju alltid lite mer kluvigare när man har småbarn !!!

Och barnomsorgs platsen ,, men Robin kommer att få gå kvar på dagis 15 timmar i veckan ,,, vilket han har rätt till när man bor på landet för att få träffa andra barn vilket jag tycker är enormt viktigt ....


Jag har ngt också att se fram emot Jaja .....





Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards