Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Finess & Lukas

Av jaja - 29 februari 2008 18:51

 dag har varit en helt underbar dag !!!

Har varit på möte ( manpower ) i Tranås passade på att fota hos Veronica & Simons hus som ligger vid sjön sommen !


Var ute på klubben en sväng och fotade där med ,, och inne i Tranås sen när wivi och jag åkte till Berga så stannade vi till hos Boel & Ola som har en schäfer valp från Wilses kennel som dom kalla Finess , Boel har ju &så en valp efter Flash som är såååå underbar Micko som har cert i spår !


Wilses Finess  ( finess blir kusin till Jaja )

Gränsvallarens Lukas ( gillar inte nykomlingen )

 

 

 
 
Basta & Fixas matte

Basta & Fixas matte

1 mars 2008 08:16

Halledusingen då vilken goding!!!
Vilka stooora härliga schäferöron .......... det är nog det charmigaste jag vet.
I synnerhet när de inte har riktig styrsel utan det kan bli ett opp och ett ner *asg*

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

m&s´s matte

1 mars 2008 08:36

å en sån liten pluttifnutt! man vill ta tag i de stora öronen. hålla fast o bara pussa!! eller är det taxar jag tänker på nu...

 
Ingen bild

Helena

1 mars 2008 08:47

Svar : Det var nog tax du tänkte på nu

 
Sacco

Sacco

8 mars 2008 07:22

Åhhh, vilken sötnos!!! Man skulle tro att schäfrar hör extra bra med dessa lurar, hm stämmer inte alltid på mig säger matte! Hon säger att jag har selektiv hörsel. Du kan gissa vad jag väljer att lyssna till när hon i en följd säger hit, ligg, stanna, godis:)

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards