Direktlänk till inlägg 27 september 2008

JUL PYNT /// MINA ÖGON

Av jaja - 27 september 2008 09:11



I förrgår när vi va inne i Tranås i en butik så trodde jag knappt att de va sant de jag så,, såå osmakligt JUL GREJOR va redan framme ..

Allså det blir ju bara tidigare o tidagare som handeln börjar ta fram all jul pynt.


Så osmakligt  


..................................................
.............................................


Min syn blir bara sämre o sämre måste snart gå till optiker

Jag måste göra massor av stycken i mina texter när jag skriver annars flyter bara allt samman ..


En del bloggar man går in på så är det bara att stänga igen eller så tar det så lång tid för mig att kunna läsa,många skriver all text i ett sammanhang .

 
 
Ingen bild

Kattis Wilma & Nemo

27 september 2008 14:27

Ja det är inte klokt att de redan börjas med jul grejjor! Det är ju tre månader kvar.

Det är nog bäst att du skaffar dig ett par brillor! Annars kanske vi inte ser vad du skriver =) Kram från oss i Uppland!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards