Alla inlägg den 13 september 2008

Av jaja - 13 september 2008 11:55


Idag har bobbo o jag åkt traktor brrrrrrum attans va kul de ä att köra traktor ...

Husse o Ronja har varit i skogen o plockat massor av svamp !!!


Igår hade jag sååååååå gärna velat följa med Andreas o hans kompisar till Göteborg på Enduro som kördes på Ullevi men tyvärr va de fullt i bilen men jag ska lägga in bilder sen i bloggen under dagen,, men snart ska vi till farmor o äta hennes goa mat mums


Snart går ju Ränneslätt loppet i Eksjö en av svergies största motorcross/ enduro tävling tyvärr så har inte andreas ngn cross så han kan ej starta i år ! Det är en obeskrivlig känsla att stå där vid starten när alla bara rusar iväg.


Ränneslätt loppet startade 1985 o jag har endast missat ett år pgr av att de va så mkt snö o kallt den här tävlingen brukar gå av staplen i mitten av Oktober Då har vi ju en ny familje medlem i Berga lilla Jaja som kommer att få hänga med på Enduro tävlingar


Gå gärna in på min hemsida

www.hagstromberga.com    -    tävlingsbloggen  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards