Alla inlägg den 2 september 2008

Av jaja - 2 september 2008 16:05


Tack min underbara webbmaster

Du är enastående


Kram Helena


Gå gärna in på min hemsida !


 www.hagstromberga.com


Vi har valt att krympa den mycket och sen har vi lagt allt om Flash o mig i en blogg för få allt på samma  

..................................................
......................................


Tävlingsbloggen är en träning o tävlingsblogg för Ronja och Jaja

Den kommer även fler kunna ta del av att skriva i ex

Tips att dela med sig - bilder - mm


..................................................
....................................

Sen kommer denna blogg handla om familj och övrigt


..................................................
................................... 


Jag hoppas nu att du kommer att få mycket glädje av att läsa här och inget annat för det vore oehört trist om vi inte kan skriva om det som just JAG vill förmedla till dig

Av jaja - 2 september 2008 11:49


Jag har ställe där det växer hur mycket som helst trattkantareller

Idag tog jag med Carina ut så plockade av 3 ICA kassar fulla och endå är det lika mycket kvar,,o mer därtill  ja de går inte att plocka allt !


Jag torkar trattisar som jag sen har i köttgrytor eller såser som jag smular ner mmm de är så gott

Ronja älskade att springa runt och visa upp den ena pinnen efter den andra




oändligt mycket

Av jaja - 2 september 2008 08:11



Hemsidan är under uppbyggnad så det kommer ta lite tid innan allt är färdigt !

Igår pratade jag med min underbara kennelmamma så diskussionerna var mest när jag ska komma upp o se alla valpar !!

Oj va jag längtar

..................................................
........................................... 




Igår tränade jag lite smått med Ronja inget var perfekt men nöjd endå

Sen lekte vi med hennes favorit boll oj oj hon blev som en jätte bebis min älskade o underbara Ronja

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards