Direktlänk till inlägg 24 september 2008

godmorgon

Av jaja - 24 september 2008 06:07

 Uppe med tuppen som vanligt !


 Här är man ingen slas hase fast man är hemma och väntar på det 4 benta knytet ja hon med ALLA bissingarna och ser ut som en symaskin på ngr kort


 Idag ska jag nog följa med Andreas in till Tranås o med Ronja på stan,man kan ju säga att det dräller ju inte av folk här på landet precis  "suck"


Sen funderar jag på om jag skulle hämta mina nöff nöff snart jag är så grisa sugen killen jag ska köpa har 6000 grisar men så många ska inte jag ha.


 Mina kossor kommer snart hem igen efter har varit på en utflykt. Det var ingen som ville köpa mina älskade kvigor så dom kommer tillbaka till Berga Hua det blir rena bonde livet igen här i berga efter ha varit lite tyst i ngr veckor ..

Man kanske skulle anmäla sig sig till  

Kviga söker Tjur sen när dom ska betäckas i vår "undra om TV 4 har det programmet ?


Sen har jag förstått att man måste passa på o njuta här i Berga nu innan Jaja kommer hem 10 oktober för då är det slut på husfriden...

 Igår skrev jag en sång till lilla jaja som går så här


 Jaja kom hem för vi längtar efter dig

min älskade lilla jaja
 

 
 
Ingen bild

Karin

24 september 2008 06:33

Gomorron!!!
Det är tufft att vänta på de där små liven men den som väntar på nått gott ...........
Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards