Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

2 fullkomligt underbara dagar

Av jaja - 29 juli 2008 14:40


I Lördags åkte vi upp till Rättvik för se den underbara Crusingen där alla dess olika veteran bilar !



Man kan inget annat än att bara se och njuta .



Jag tror jag ser Molle matte !!!



Här sitter dom och spanar in alla veternabilar även Ronja njuter



Fast det kryllade av folk och hundar så var det inget Ronja brydde sig om Koppel är ngt man knappt behöver använda på henne så underbar är hon berga trollet Ronja



Indianerna spelade så otroligt vackert



Pappa jag vill bada


Snygg bobbo waow


Är molle här då ?????

Var är Molle ????


.

 Här gör man sig snygg för Molle ??

Killar ???


Vi övernattade i Borlänge eftersom vi inte fick rum i rättvik,, men det var kanonbra ( Haga vandrings hem )

Ronja spanar efter Snygg Molle men kan inte se han någonstanns

Var kan Molle ha tagit vägen ????



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards