Alla inlägg den 11 juli 2008

Av jaja - 11 juli 2008 08:37

Idag slutar då kennel lägret hos Talwegs som jag tyvärr inte kunnat åka för att se dom fina Talwegs hundarna för Robin ligger fortfarnade sjuk .


Idag fick han i sig en liten bit macka annars har det bara varit att han har pillat i sig det han känner för kex bit lite kräm mm

Det är bättre han får det han vill ha när matlusten finns, det tar så hårt på dom små liven ,, igår orkade han va ute en liten stund men annars har det bara varit gnälligt ,, men han har ju sovit mkt med ...


Den här helgen har oxå Swippos avk men eftersom jag ska upp över dagen till SM :et så kommer jag att träffa många där och det ska bli jätte kul oj va jag ska fota !


SM är så otroligt spännande men det som slår allt det är ju att se alla skyddshundar - som har det extra som ingen annan uppvisning har även om jag aldrig har prövat på eller kan ngt om just den grenen så den oehört spännande ...

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards