Alla inlägg den 30 juli 2008

Av jaja - 30 juli 2008 13:33


Nu blir det ingen mer semster för oss eftersom vi snart flyger till Florida där vi har bokat bil,och ska bila ner till Maimi.


Vi kommer att landa och bo i Orlando då vi en dag ska gå på Disneyworld . ..................................................
...........................................


Det kommer att bli en fanastisk upplevese !


Sist vi var i USA bodde vi i Newburyport - en dag åkte vi in till Boston med tåget .... sen bilade vi dom andra dagarna .

Vi besökte bland annat Main !

Eftersom dollarn står så lågt så kommer jag att köpa massor av kläder

Ny tävlingsdress - skor mm

Så det blir inte mkt packning som vi kommer att ta med oss,som blev en lärdom sen sist eftersom det är så oehört billigt att handla där ...


Jag kan säga att jag har redan fjärilar i magen för resan ... Det är så fruktansvärt hård kontroll när man kommer in i USA vilket är en trygg säkerhet, men alla dessa poliser som står där och som knappt ler ,huaa


Inte nog med det man ska ju dessutom fylla i alla tusen frågor på planet och där allt står på engelska OM


vad du ska göra ?

Var du ska bo ?

Ja Allt allt allt


Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards