Alla inlägg den 13 juli 2008

Av jaja - 13 juli 2008 21:38

En ängel till uppfödare

Idag träffades vi på Nässjö brukshundklubb för att träna igenom våra hundar


Jag fick otroligt många bra tips och om inte annat mkt bra lärdom för visst är det skillanad när ngn ser ALLA dessa fel man gör ....


Vad jag uppskattar mest är din ärlighet att du verkligen talar om det man alltid kan göra bättre så vad jag nu ska tänka på är HUR jag går dvs min kroppshållning - gå snabbare !

Det glädjande är att min träning tycks ha gett resultat utan min medvetenhet topp betyg klar 9 på friafölj

Ingångarna ska vi träna mkt på ...


Vi gjorde även matte husse spår vilket gick klockrent !


Ronja fick spåra mig och sthphanie gick med henne och det blev klockrent


Sååååå glad blev jag


Så nu tyckte Steffi att jag skulle sattsa på tävling !


Ja kanske för visst skulle det vara roligt ...

Platsen ligger hon helt utan problem


Till slut gick vi ut på åkern så Ronja fick träffa sin pappa Driver och leka lite fast nu var ju Driver mest intresserad av OM hon löpte vilket han fick tjiii för ....


Mer träning imorgon och nya biler !


Tack Steffi det var sååå kul att träffas o träna


Steffi går med Ronja för att visa hur jag ska gå // jag måste få lite mer ponus i mina steg och gå med rak rygg och inte vara så försiktig i allt jag gör 


Berga Trollet Ronja


 

Av jaja - 13 juli 2008 13:25

   Sänder en varm kram till min underbara vän Stephanie !  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards