Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Loppmarknad

Av jaja - 10 maj 2008 07:16


Idag var vi i Tranås där dom hade svergies största loppmarknad som gick genom hela storgatan !


Ronja var helt överlycklig när vi skulle åka iväg !


Ja en sak är sant om denna underbara Ronja !


Snälla hund att gå med bland allt myller av folk får man leta efter, hon brydde sig inte om allt folk,,hundar vi mötte var helt ointressant ,, hon är gudomlig .


Sen när vi kom hem fixade vi till käk sen åkte vi till sjön där Ronja kunde simma och plaska åå hej va hon älskade att bada och bli schamponerad


( tyvärr hade vi inte med oss kameran till sjön !


Bobbo han fick en lastbil idag och sen fick han Pippi långstump

( pippi strump strump som han säger )

oj va glad han var


Sen såg jag denna tavlan som jag så gärna ville ha,,men så blev det inte


 
 
Anette

Anette

10 maj 2008 20:33

Vilka fina bilder. Man blir så avis, löven har slagit ut och blommorna blommar. Vi är glad att snön precis försvunnit. Ja man får skylla sig själv som blev kvar i norrbotten. Man hade faktiskt kunnat flytta söderöver när man var ung och inte hade hunit skaffa sig barn. De enda possitiva här uppe är väl att vi har midnattsolen. Snart är de helt ljust hela natten.
Idag har vi stängslat så i morgon är fåren på plats. Nu får man njuta hela sommaren tillsammans med fåren hundarna och myggen i vallhagen.
Ha de bra.

http://www.kolkajensbordercollie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards