Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

SORG I BERGA

Av jaja - 17 maj 2008 07:50


VI HAR LETAT FÖRTVIVLAT EFTER DEN ENA ANKAN


har räven varit framme och tagit min ena anka,det finns inga spår ngn stanns ???? Om räven hade varit framme så hade det legat fjädrar överallt för dom gör verkligen motstånd


Eller har ngn stulit min anka ????????


Mina ankor som jag är såååå förälskad i.


Varje morgon kollade man att ankorna fanns där ute och satt på sin pinne dom är lika tama som hundar , det är 3 år sen vi köpte dom och sen den dagen dom kom hit har dom alltid strövat fritt och går efter en som dom vore hundar


Nu är det bara en kvar stackarn dom som jämt gick tillsammans som ett förälskat par och tjattrade och pratade


nu fäller mina ögon tårar !


Det finns inget värre än att förlora ett djur och inte veta vad som har hänt


alla som varit här och träffat ankorna tycker dom är helt underbara och dom verkligen stal mitt hjärta från den stund som jag såg dem då de var 3 månader


 
  
 



 
 
Ingen bild

molle

17 maj 2008 08:26

Men va sorgligt, Hoppas verkligen att den kommer tillbaka,, kanske att det var Bergatrollet som ville låna Ankan en stund..

Håller alla tassar jag har på att Anki kommer tillbaka !!!!

 
Kattis

Kattis

18 maj 2008 09:35

Stackars lilla ankan! Jag förstår att ni är ledsna, måste vara jätte jobbigt att inte veta...

http://www.nemo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jaja - 20 oktober 2008 12:43

Jag kommer inte att lägga ner denna blogg ! Men tar en paus och uppdaterar i min andra blogg som ligger på min hemsida. www.hagstromberga.com jaja"s blogg ...

Av jaja - 18 oktober 2008 09:34

  Hipp hipp hurra idag är det Andreas födelsedag !!!!   Grattis på sonen på 19 årsdagenfrån oss alla i Berga !       ...

Av jaja - 17 oktober 2008 08:18

Jag kommer mest att uppdatera på www.hagstromberga.com   jajas blogg    I helgen är det Enduro tävling i Eksjö Fred - Söndag ( Ränneslättloppet ) En av svergies största tävling efter November kosan - och Gotland gran Nationell   Så självklart komm...

Av jaja - 15 oktober 2008 20:19

   Underbara o goa lilla Bobbo Bobbo bobbo bobbo   bobbo   ...

Av jaja - 15 oktober 2008 07:58

Namn förslag  se: www.hagstromberga.com jajas blogg

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards