Alla inlägg den 17 maj 2008

Av jaja - 17 maj 2008 07:50


VI HAR LETAT FÖRTVIVLAT EFTER DEN ENA ANKAN


har räven varit framme och tagit min ena anka,det finns inga spår ngn stanns ???? Om räven hade varit framme så hade det legat fjädrar överallt för dom gör verkligen motstånd


Eller har ngn stulit min anka ????????


Mina ankor som jag är såååå förälskad i.


Varje morgon kollade man att ankorna fanns där ute och satt på sin pinne dom är lika tama som hundar , det är 3 år sen vi köpte dom och sen den dagen dom kom hit har dom alltid strövat fritt och går efter en som dom vore hundar


Nu är det bara en kvar stackarn dom som jämt gick tillsammans som ett förälskat par och tjattrade och pratade


nu fäller mina ögon tårar !


Det finns inget värre än att förlora ett djur och inte veta vad som har hänt


alla som varit här och träffat ankorna tycker dom är helt underbara och dom verkligen stal mitt hjärta från den stund som jag såg dem då de var 3 månader


 
  
 



Av jaja - 17 maj 2008 06:41


Igår tränade jag lite kamp med Ronja och det gick jätte bra hon var verkligen laddad ,, eftersom hon var så laddad och fokuserad på kamp så fick jag jätte snabb appotering ,, snabbt ut och hämtade och så kampade vi med föremålet när hon kom in i 110 tränade detta en kort kort stund sen bröt vi när allt var på topp ,, för att ge henne den bästa minnes bild och lusten att vilja ännu bättre nästa gång vi tränar lite !


Hon löper ju fortfarande så vi har inte gjort ngt under löpet så jag ska vänta tills hon slutar OM hon inte gjorde som igår bad själv om att få göra ngn träning

 Bergas pärla Ronja Vår underbara Ronja
  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards