Alla inlägg den 6 maj 2008

Av jaja - 6 maj 2008 20:08

I måndags ringde telefon att jag skulle börja jobba på windoors i tranås på onsdag !

Kanon tänkte jag ...


Sen idag på morgonen kl 08.00 ringde mitt bemaningsföretag och sa :


Du måste åka upp till Stockholm och va där i eftermiddag för att leverera fönster ,, ja de blev stressigt värre !!


Hi hi   - Jag köra i stockholm ??

de ä ju knappast som att köra i lilla Aneby


Ringde min man som följde med för han är hur cool som helst i storstäder .. Sen fick jag ordna med Robin så ante kunde komma och hämtade han på dagis,i eftermiddags så då skulle han ha en bil !


Och wivi va tvungen att komma till sitt jobb så då fick jag fixa det !


In i duschen byta om på bobbo ,ner till dagis och fixa me alla bilar, ja allt va klart inom 1 timme,, och så iväg till windoors för att ta företags bilen iväg kl 09.30 och det va bråttom upp kl 13.30 va vi framme ja rättare sagt i Uppsala som ligger ngr mil norr om stockholm !


Phuuu vi hann ,, sen var det bara att vända bilen och köra hem igen så det blev en resa på 80 mil idag ...


Men det kändes gött att få köra förtagsbil vilket va första gången och jag bara säger att nu ska jag köpa en GPS för gud va smidigt det var


Så var  vi hemma i lilla Berga kl 18.00 


Vilken dag  det va kul att leverera paket

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards