Alla inlägg den 11 januari 2008

Av jaja - 11 januari 2008 19:07

FICK PRECIS MEDDELANDET OM ATT NGN HAR GJORT DATAINTRÅNG !! UTREDNING HAR PÅBÖRJAT - VAD DETTA KAN FÅ FÖR KONSEKVENSER VET JAG INTE ANGÅENDE MIN HEMSIDA !! DET SKA VARA OMÖJLIGT ATT TA SIG IN PÅ HEMSIDAN SOM JAG HAR ,MEN NU HAR DET HÄNT AV NÅGON SOM SYSSLAR MED SÅDANT ! 

Av jaja - 11 januari 2008 18:35

Idag när jag var i Aneby så var robin och jag och handlade mm för att senare gå in och göra ngr bankärende,, när vi kommer hem så säger sonen att banken har blivit rånad av 2 maskerade män ! Först blir man helt skakis för att jag själv med mitt lilla barn på 2 år kunde ha stått där i samma sekund. Hur man skulle reagera vet ingen inte ens jag själv för att JAG tror att det beror på hur stressade rånarna är och vilket bemötande dom får dvs motstånd eller hur pass chockade peronal och kunder blir . Detta är fruktansvärt !! Om jag inte minns fel så är det nu 3:dje gången som man ger sig på banken i Aneby ,men detta är tyvärr ngt som blir vanligare ,,pgr av att småsamhällen är ett lättare byten för där har vi inga bemanade polisstationer , vilket innebär att dom får gott om tid på sig ... Vi kan absolut inte skylla på ngr poliser heller för pgr av nerskärning eller att dom måste prioretera viktigare ärende idag så finns det inte peronal dvs poliser i samhällen ! 6 polisbilar finns nu på plats i Aneby !! Jag kan bara säga att jag lider med denna underbara peronal vi har på swedbank i Aneby som har fått uppleva detta hemska .     

Av jaja - 11 januari 2008 15:37

Idag var det riktigt skönt ute ... Efter har legat nerbäddad eller bara varit inne snart i 2 veckor så var det riktigt skönt att få gå en promenad nere i Aneby,men när jag gick där så bara saknade jag lilla Jaja ,att få gå där med henne.Saknar henne gör jag var dag fast hon inte ens finns än. Har aldrig varit så här förkyld och dessutom fick jag lunginflamtion  på all förkylning ...Men nu har allt släppt ,, på mig men min man är väl inte så pigg nu så det verkar som han har fått sin förkylning nu .
  SMS Ja,de va la inte riktigt min grej ,, skulle skicka ett sms på en annons jag såg och det bara kom till Veronica !! Jag bara tänkte i mitt stilla sinne : herre min gud ska jag inte ens klara av att skicka ett sms ?? näe de bara kom till henne ,, sen 3:dje gången då stod det att jag hade skickat till många men jösses ! Men nu hör det till at denna mobilen är rätt ny ,jag har inte haft den så länge ,så jag får väl skylla på det .

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards