Alla inlägg den 10 januari 2008

Av jaja - 10 januari 2008 17:04

 Om man ser hemsidan i explorer så ser man ramen som jag har om fotot på mitt frontpage program,,, men om man ser hemsidan i Firefox då finns inte ramen om fotot,,, ja ngn expert är ja då inte och kan inte förstå hur det kan bli så .... ???  Va ute och såg en sån fin hemsida igår och bara önskade att jag kunde göra en sådan till lilla Jaja ,,, men då får man väl gå data kurs först och det har man knappast tid till... Själv tycker jag det är så oehört kul att sitta och ändra och ha mig .   78 registrerades igår vilket är jätte kul att så många är inne här på en dag. Tack alla ni som besöker denna hemsdian 

Av jaja - 10 januari 2008 14:29

 


 Nya lister runt fönstren och sen nya gardiner plus fönsterhylla

 

 En del av tv rummet


 

Av jaja - 10 januari 2008 07:51

Datorn låter som den ha satt ngt i halsen ! Kanske virus igen ? Igår var det om möblering i Berga ,, jösses va de såg ut här ,men nu börjar allt rätta till sig .De är tur man har stora barn som kan hjälpa en och lyfta ,,igår plockade Veronica och jag ner bokhyllan som jag var så evigt trött på , sen köpte jag hennes gamla TV bänk som hon bara hade haft en månad,det blev kanon bra.Ett ljusare rum och större volym på rummet !Swippos priser fick en nytt glas skåp ! I Tv rummet fick vi till en Elvis hörna med massa olika vetranbilar som står snyggt placerade på bänken ,och ovanför en jätte fin Elvis tavla som jag fick i julklapp av Wivi ...så faktiskt jag är så nöjd med tv rummet  . Ja det kan verkligen behövas ngn att möblera om för jösses va mkt man samlar på sig,jag fick ihop 2 kartonger med massa dammsamlare som nu ska ner i källaren ...  Vid min dator fick jag nu upp ett stort foto på swippo och våra diplom hänger snyggt på väggen och givetvis tjänstehund certifikatet från räddnings verket och på min vänstra sida står alla priser inglasade i det nya skåpet ...   DEN NYA STARTEN   Jajas tävlings bok ligger här och väntar med  

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards