Alla inlägg den 24 juni 2008

Av jaja - 24 juni 2008 18:34

Det här kortet är jag så stolt över att jag lyckades fånga humlan på foto




Våra gamla arbetskamrater från Tranås har oxå stuga nere vid listerlandet här är deras 2 schäfrar


Här sitter Bobbo säkert eller ????

Fiskehamnen i Nogersund svanarna simmar med sin familj

Fiskehamnen i nogersund

Ronja åker torrbåt ,, de gungar inte så mkt här

Sommarstugan


Svan pappan vaktar sina ungar


Robin Arne o Ronja

Fiskehamnen Nogersund

Ronja älskar havet den ÖN som är bakom henne heter HANÖ

Robin fiskar

Veronica och Aika



Andreas tar studenten


Av jaja - 24 juni 2008 18:04


Jag trodde jag kunde hålla mig till 1 september,,

men näe ack så lång tid .


Vad har hänt ???

Jo... hemsidan har fått ett nytt ansikte ....

Gå gärna in och se alla nya foton - och mer uppdatering kommer

www.hagstromberga.com


Min webba ,, ja det finns ingen bättre än henne allt går i rasande tempo,jag är sååå fruktansvärt nöjd med henne ...


Andreas har tagit studenten ( snyft snyft .... men fick jobb direkt efter skolan Grattis min älskade son ...


Vi var nere i Nogersund vid sommarstugan .


Nogersund är en liten fiskehamn 2 mil norr om Sölvesborg ..


Listerlandet kallas det även för och Ronja hon bara stormtrivdes där.


Flash första kull har precis fyllt 7 år Grattis på er.


Min man har börjat sitt nya jobb och stormtrivs ...


I söndags var vi och fiskade lax med våra underbara grannar ,, Grattis Jerry till den stora fångsten ......


För ngr veckor var drogs vårt postnummer i Postkodlotteriet så då varTV 4 här och gjorde repotage


Veronica har fått egen lägenhet och köpt en Rottweiler Aika så underbar och snäll så det finns inga ord... Aika är 4 år och kommer från Nisais´


kennel dom har även valpar !


Flash 2 :dra avkomma har kvalat in till WM i Stockholm

Hon har även tävlat wm i agility och blivit Finsk mästare som förkortas samma som Svergie SM


I den kullen efter Flash är alla högt meriterade

SM vinnare Nordisk mästare Värdsmästare Polishund mm


Ronja har träffat sin stora kärlek !

Chatte som jag kallar för Roffe

Han är en ( kastrerad ) springerspaniel som helst bara vill sova hela dagarna

Roffe kommer varje dag och hälsar på Ronja och då blir dom som bebisar båda 2



Av jaja - 24 juni 2008 11:47




 




                               

     

 


Stockholm 3-6 Juli 2008


Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards