Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av jaja - 1 oktober 2008 18:03

 Idag har Bobbo och jag varit ute på gården och klippt och kört allt till skogen med traktorn,, allså jag tro jag skulle kunna bo i traktor det är så gött att bara sitta där o tuffa o Ronja efter ...


Jaja får sitta i traktorn o åka med första tiden när vi åker till skogen o jobbar

Av jaja - 1 oktober 2008 10:30

Middagen är nu förberedd


Rådjus sadel som  marinerinerades för ca 2 tim sedan

och potatisgratängen

där bobbo o jag har nu kryddat o lagt den skivade potatisen i grädde där den ska nu ligga o dra till sig i ca 2 timmar

i gratängen har jag 7 kryddor

rödlök

gullök

stora ostbitar i massor

 ca 8 vitlökar


 

Av jaja - 1 oktober 2008 09:45

 Har snart bloggat 1 år

13 november jisses vart ha de året tagit vägen ???


Måste säga att det här med bloggen är ngt jag verkligen tycker om ,

om inte annat alla vänner man får genom det här ...

Molle

Snoken 

Malte

Sigge

Basta

Fixa 

Nemos

Wilma


Av jaja - 1 oktober 2008 08:11


Attans typiskt varje morgon går jag upp kl 06.00 men inte idag blev hon sju,och när vi kom ner och tittade ut genom fönstret så fick vi se älgko med 2 kalvar som hade precis sprungit över våra marker .


   Nu skriver jag som Basta o Fixas matte  Vart tar tiden vägen ??? 


Redan 1 Oktober 

 10 Oktober hämtar vi jaja 

 18 Oktober fyller sonen 19 år 

18 -19 Oktober är det Ränneslättloppet i Eksjö 

 Tvärr så blev inte korten så bra som Andreas tog på speedwayn igår !


Jo,jag sa att jag inte va så intresserad av den sporten lite lite fel för när Tony Rickardsson körde så måste jag väl erkänna att man följde han i TV:n men sen var det inte mer ..      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg per dag ??
 1 gång
 2 gånger
 Flera gånger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards